2012-08-11

Tjohejj! I dag har jag varit till valbo med mamma och syster, shoppade lite och hälsade på moster och kusin!
 
 Min shopping!
 
När vi hade fikat hos moster åkte alla till köpis igen och köpte lite presenter och mat! När jag mamma och syster kom hem åt vi en varsin sallad, mumsigt värre! Sen gick jag och Malin ut på en lång promenad med hennes hund, riktigt skönt! När vi kom hem skulle Malin sola solarium så jag följde med henne och ge henne lite sälskap. Så vi gick ner dit och hon stoppade i pengar, och så blev det något fel (??) så vi låg där inne i solarie rummet och lyssnade på musik och gjorde lite yoga övningar,hahhaha !! Och nu sitter jag här med en smoothie i handen
Ska snart hoppa in i duchen och fixa mig och lägga mig i sängen med datan och kolla på film! så jag bloggar imorgon bitti! Här får ni lite bilder sen i går, god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu