Amen hallå!

Jag tänkte brätta lite smått om vad jag har gjort i sommar!
Sommaren började vädigt skönt! Jag var med vänner och hade jätte roligt! Sen vid midsommar så åkte min familj till ön och campade som vi gör varje midsommar med släckt och vänner!  
Japp, några "sköna" bilder från midsommaren!
 
Sen, i början av Juli så hade min gamla klass beatchparty! Det var skit kul! Vi hade enortmt mysigt! tyvär har jag inga bilder från det :(
 
Den 8.de hade min lilla älskling dop!
Och sen så har jag varit med familjen och mammas bästa kompis familj på gräsö, det var ganska tråkigt! För jag hade typ inget att göra!! Jag typ skyade med Emma Moa och Amanda hela veckan. 
Nästa semester var till Leksand med husvagnden i en vecka för min syrra gick på hockey skola och jag och Emma följde med och gick på leksand sommarland och chillade runt!
 
 
 
Och nu får ni lite mer bilder från i sommar:
 Hare gött lingon kött! ;) hahah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu