Blev ändrade planer!

Hejsan, hejsan! Igår efter jag hade varit ute och sprungit blev det ändrade planer! ( förvånad man blir att det blir ändrade planer i mitt liv, but it is!) Blev hem och ta en snabb dusch och på med myskläder och sticka till Emma, och sova där med henne och Malin. Vi hade jätte roligt och skit mysigt, kollade på tusenbröder och åt popcorn ! Sen gick vi och la oss vid halv två och låg och skrattade till typ halv tre och sen somnade vi. vid halv åtta ringde Malins alarm på mobilen för hon skulle til Valbo! Men jag och Emma vaknade typ och sa hej då halv sovandes och sen sov vi till halv elva. När vi vaknade åt vi frukost vid tv:n och gjorde oss iordning och nu sitter jag här och har ätit lunch och ska snart ringa Nora, för hon kommer hit i dag och vi ska kolla på tjejornas fotbolls träning. Sen blir det att sova i husvagn med Emma och Malin, soo nice! Pussen
Emma är så jävla grym på att poppa popcorn så Malin fick ta över ;)
Jag fick inte ta någon bild på malin för hon hade för lokigt hår -.-
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu