Crusing!

Hejj! Orkade inte blogga igår, kom till hedesunda busshållsplats vid nio tiden och där väntade Moa och Hilda på oss och när vi hade kramat dom så såg jag och Emma at Malin kom så då sprang vi och kramade henne, sen gick jag och Malin hem och Malin sprang in till henne och packade och jag gick hem. Efter typ femton min så kom Malin ner till mig och sen kom Emma och vi hälde upp ett varmt bubbel bad! Så skönt!! När vi hade badat i kanske trettio minuter så sprang vi ner till solariet och jag solade tjugo min. Sen gick vi hem och hoppade i badet igen! Lite senare hade vi sko provning i min hall! haha alla skor låg på golvet och jag och Malin tästade alla medan Emma låg och halvsov i min säg, HAHAH!  Sen somnade vi vid halv tre uppe i mamma och pappas säng! Och i dag har jag inte gjort så mycket. Ikväll kommer lite främande hem till oss och sen ska jag upp på crusing Med Emma och Malin! :) bloggar KANSKE i kväll! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu