Hem gång! :(

Hejsan alla underbara! Sitter här och lyssnar på seanfrika!! Fett grym juh, haha ! Snart ska jag hå ner till vattnet till dom andra. Igår hade jag inte tid att blogga. Det var skit fint ute så vi var vid havet och badade hela dagen typ! Fett skönt. Sen på kvällen kollade vi film och spelade kort till halv två!

I dag åker vi hem!! :(( jag vill va här förjämnan, älskar det här stället sååå mycket! Men i dag vid fyra tiden åker bussen från rönnskär. Och kommer hem vid nio i kväll och då får jag träffa MALIN!!!! Fan va jag har saknat henne alltså! Dom här typerna jag har varit med har gnällt på att jag har saknat henne så mycket!
Men nu måste jag dra ner till havet så jag bloggar i kväll, puss!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2728131/images/2012/pic_502e24f7e087c3080f0002e2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu