Life is what you make it

God morgon! Vaknade nys, hade stält klockan på halv tio men tror ni jag vaknade? Neej!! Vanade nu utav att Malin väckte mig på kik. Nu ligger jag i sängen och bloggar och lyssnar på musik <3 Vid ett blir det en promenad med Emma! och sen vi se vad dagen erbjuder! Ikväll får vi se om det blir som planerat, men det tar jag sen!! Moa håller på och gör en ny bloggdesign till mig oxå :D fett glad att det blir lite nytt!! Nu ska jag gå upp och fixa mig lite och käka frukost och sen gå in till Charlie eller något, kramisar :*
 
Haha jag bland alla små barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu