Lördag

Hej, hej! Och god morgon, jag och emma vaknade NU(??) I går blev det iså vi gick en liten promenad med Charlie. på kvällen va jag och Emma bara hemma och vid tolv så gick vi ut med Malin och Nathalie på en promenad runt byn med lite stop i rondellen och lite kullebyttor på vägen osv... :D skrattade som fan gjorde vi oxå! Vi gick in i solariet och visade Nathalie! Sen gick vi hem till mig och gosade med kattungen och vid två halv tre gick jag och Emma och lag oss! :) Snart ska Emma hem föt att hon skulle på kalas till sin kusin. Och jag ska klipp gräsmattan, haha! bloggar sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu