Regn regn och lite mer regn!!

Cha cha bloggen ;) Idag vettefan vad som händer, det renar och är skit trist ute! Igår var jag och Malin och kollade på våra tjejors fotbolls match, men tyvärr förlorade dom! När jag kom hem satt jag vid datan ett tag och sen sprang jag upp till Malin och kollade på Wallander med henne, myys! Kom hem runt 12 och la mig på sängen med datan och somnade efter ett tag. När jag vaknade hade jag ett uppsvält öga -.- men det börjar bli bättre! Malin försökte få med mig på en spring tur, men nej jag kan inte springa, det är regnit och kände inte alls för det! Får väl se vad dagen erbjuder, puss och hej leverpastej! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu