Stocka dag 3 :)

Hej hej! Förlåt för jag inte bloggade i går men vi gjorde så mycket annat! Gårdagen började med att vi vaknade kl. 10.30 ( haha vi som skulle vakna kl 05.00 för att dygna?) men då låg vi kvar ett tag och sen gick vi¨ner och gjorde frukost! Vid 2 tiden tog vi bussen in till Hudiksvall, där skulle vi äta lunch och storhandla mat. bilder från igår kommer här!
Hahahahah jag och Emma garvade IHJÄL åt full gubben fan va kul vi hade!!
Sen åkte vi hem och hade film mys osv!
 
 
Och i dag! så vaknade vi vid 11 tiden och låg och drog oss länge! sen gick vi ner och åt frukost. vid 2 så gick jag och Emma till kajutan (ica typ)  och handlade lite saker och gick hem. när vi kom hem va Linn och Liza påväg ner till vattnet för att bada så Emma följde med dom och jag stannade och gjorde lunch. Sen kom dom och vi käkade lite och sen gick alla ner och badade vid badplatsen. När vi hade varit där ett tag gick vi till andra sidan ön och badade vid öppna havet vid stenarna! skit kul hade vi! Nu ska vi ha grill kväll så jag måste hjälpa till med maten nu PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu